Budujesz dom?
Sprawdź, dlaczego kupując materiały u nas, budowa będzie łatwiejsza.
Wizją naszej firmy jest, aby wspierać Cię na każdym etapie tej podróży. Nasza firma oferuje klientom wsparcie techniczne w zakresie doboru materiałów budowlanych, aby zapewnić optymalne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb i specyfikacji każdego projektu. Korzystając z naszego doświadczenia, dołożymy wszelkich starań, aby budowa przebiegała bezproblemowo i zgodnie z planem. Naszym celem jest uczynienie procesu budowy bardziej przejrzystym i mniej stresującym, abyś mógł skupić się na tworzeniu domu, który będzie odzwierciedlał Twoje potrzeby i styl życia.
Jak skutecznie przeprowadzić prace wykończeniowe? – Sprawdź szczegóły i porady
Możliwość skorzystania z usług doradczych i konsultacyjnych specjalistów z centrum budowlanego w zakresie projektowania, materiałów, oraz technicznych aspektów budowy.
Poniedziałek - Piątek:
7:00 - 17:00 (marzec - listopad)
Sobota:
7:00 - 13:00
Nie, towar można zamówić mailowo lub telefonicznie, załatwiając wszelkie formalności zdalnie.
Tak, udostępniamy taką możliwość. Kierowca będzie miał ze sobą mobilny terminal do płatności kartą, jeżeli zgłosisz taką potrzebę podczas składania zamówienia.
Z zasady nie doliczamy kosztów transportu, starając się łączyć mniejsze zamówienia ze sobą aby klienci nie ponosili dodatkowych kosztów, jednak jeżeli klient żąda dostawy zamówienia, które nie kwalifikuje się na bezpłatny transport, koszty dostawy są doliczane po uzgodnieniu z zamawiającym.
Nasza firma oferuje elastyczną politykę zwrotów, która umożliwia oddawanie niewykorzystanych materiałów budowlanych, pod warunkiem że są one w ciągłej sprzedaży. Szczegółowe warunki zwrotów są opisane tu: Na co zwrócić uwagę przy zakupie materiałów budowlanych?
Nie, wyliczamy zapotrzebowanie na materiały na potrzeby oferty, którą tworzymy w oparciu o te wyliczenia.
Tak, najlepszym rozwiązaniem na dostarczenie zwrotów jest przekazanie ich naszemu kierowcy przy okazji dostawy na Państwa budowę. W niektórych przypadkach, kierowca może odmówić odebrania zwrotów jeżeli ich odbiór będzie wymagał czasochłonnego ich przygotowania lub zbierania z różnych zakamarków budowy. Warto poinformować nas o chęci oddania towaru i koniecznie go przygotować do odbioru w jednym miejscu.
1. Jeżeli towar był kupiony na podstawie paragonu fiskalnego:
Do wykonania zwrotu towaru i związanej z nim korekty będziemy potrzebowali oryginał lub kopię paragonu wydanego podczas zakupu. Na jego podstawie zostanie wystawiony dokument zwrotu do paragonu a sam paragon (lub jego kserokopia) pozostanie u nas.
2. Jeżeli towar był kupiony na podstawie faktury sprzedaży:
Wystarczy, że podasz nam datę zakupu i kontrahenta, na którego została wystawiona faktura a my znajdziemy ją w naszym systemie i dokonamy zwrotu towaru. Nie ma potrzeby posiadania fizycznie dokumentu faktury.
Jako sklep stacjonarny, nie mamy obowiązku przyjmowania zwrotów. Mając świadomość w jakiej branży działamy od zawsze umożliwiamy naszym klientom dokonywanie zwrotów zakupionych u nas towarów ale wynika to z naszej wewnętrznej polityki sprzedaży a nie z obowiązków prawnych.
Nie, taką możliwość mają jedynie stali klienci, którzy wypracowali sobie u nas kredyt zaufania przez lata współpracy. Istnieje możliwość wzięcia towaru na WZ, ale warunkiem koniecznym jest pozostawienie zaliczki w wysokości nie mniejszej niż wartość odbieranego towaru.
Jeżeli zagubiłeś paragon a potrafisz wskazać datę zakupu towaru oraz jego przybliżoną wartość, możemy spróbować odnaleźć kopię tego paragonu w naszym systemie sprzedażowym. Jeżeli uda nam się tego dokonać to wystarczy, że wypełnisz własnoręcznie oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego a my na podstawie tego oświadczenia dokonamy zwrotu towaru.
Ważne:
- W przypadku wzmożonego ruchu, sprzedawca odmówi szukania w systemie kopii paragonu z uwagi na czasochłonność tej operacji.
- Wypełniający oświadczenie może zostać wezwany jako świadek w sprawie, jeżeli organy kontrolne zakwestionują lub zdecydują się na sprawdzenie wiarygodności sporządzonego oświadczenia.