Budujesz dom?

Sprawdź, dlaczego kupując materiały u nas, budowa będzie łatwiejsza.

Wprowadzenie
Budowa nowego domu to ekscytujące przedsięwzięcie, które łączy w sobie marzenia o idealnym miejscu do życia z wyzwaniem, jakim jest realizacja skomplikowanego projektu budowlanego.

Wizją naszej firmy jest, aby wspierać Cię na każdym etapie tej podróży.  Nasza firma oferuje klientom wsparcie techniczne w zakresie doboru materiałów budowlanych, aby zapewnić optymalne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb i specyfikacji każdego projektu. Korzystając z naszego doświadczenia, dołożymy wszelkich starań, aby budowa przebiegała bezproblemowo i zgodnie z planem. Naszym celem jest uczynienie procesu budowy bardziej przejrzystym i mniej stresującym, abyś mógł skupić się na tworzeniu domu, który będzie odzwierciedlał Twoje potrzeby i styl życia.

Poradnik
Jesteśmy po to, by pomóc Ci od początku do końca.

Jak wybrać sprawdzonego i zaufanego wykonawcę?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie materiałów budowlanych?

Jak efektywnie zarządzać budową domu i dostawami materiałów?

Jak skutecznie przeprowadzić prace wykończeniowe? – Sprawdź szczegóły i porady

Wsparcie
Wybierając naszą ofertę możesz liczyć na wsparcie i pomoc na każdym etapie Twojej budowy

Możliwość skorzystania z usług doradczych i konsultacyjnych specjalistów z centrum budowlanego w zakresie projektowania, materiałów, oraz technicznych aspektów budowy.

Skontaktuj się z nami
Wyślij do nas wiadomość
Wyślij wiadomość

Przesuń w prawo aby wysłać

Poniedziałek - Piątek:
7:00 - 17:00 (marzec - listopad)
Sobota:
7:00 - 13:00

Przejdź do kontaktu

FAQ
Najpopularniejsze pytania i odpowiedzi
Czy muszę pojawić się na miejscu aby zamówić towar?

Nie, towar można zamówić mailowo lub telefonicznie, załatwiając wszelkie formalności zdalnie.

Czy za dostawę mogę zapłacić kartą u kierowcy?

Tak, udostępniamy taką możliwość. Kierowca będzie miał ze sobą mobilny terminal do płatności kartą, jeżeli zgłosisz taką potrzebę podczas składania zamówienia.

Czy transport jest płatny?

Z zasady nie doliczamy kosztów transportu, starając się łączyć mniejsze zamówienia ze sobą aby klienci nie ponosili dodatkowych kosztów, jednak jeżeli klient żąda dostawy zamówienia, które nie kwalifikuje się na bezpłatny transport, koszty dostawy są doliczane po uzgodnieniu z zamawiającym.

Czy mogę zwrócić kupiony towar?

Nasza firma oferuje elastyczną politykę zwrotów, która umożliwia oddawanie niewykorzystanych materiałów budowlanych, pod warunkiem że są one w ciągłej sprzedaży. Szczegółowe warunki zwrotów są opisane tu: Na co zwrócić uwagę przy zakupie materiałów budowlanych?

Czy wyliczenie zapotrzebowanie materiałów na budowę z projektu jest płatne?

Nie, wyliczamy zapotrzebowanie na materiały na potrzeby oferty, którą tworzymy w oparciu o te wyliczenia.

Czy mogę przekazać kierowcy zwroty?

Tak, najlepszym rozwiązaniem na dostarczenie zwrotów jest przekazanie ich naszemu kierowcy przy okazji dostawy na Państwa budowę. W niektórych przypadkach, kierowca może odmówić odebrania zwrotów jeżeli ich odbiór będzie wymagał czasochłonnego ich przygotowania lub zbierania z różnych zakamarków budowy. Warto poinformować nas o chęci oddania towaru i koniecznie go przygotować do odbioru w jednym miejscu.

Jakie dokumenty będą potrzebne do przeprowadzenia procesu zwrotu towaru?

1. Jeżeli towar był kupiony na podstawie paragonu fiskalnego:

Do wykonania zwrotu towaru i związanej z nim korekty będziemy potrzebowali oryginał lub kopię paragonu wydanego podczas zakupu. Na jego podstawie zostanie wystawiony dokument zwrotu do paragonu a sam paragon (lub jego kserokopia) pozostanie u nas.

2. Jeżeli towar był kupiony na podstawie faktury sprzedaży:

Wystarczy, że podasz nam datę zakupu i kontrahenta, na którego została wystawiona faktura a my znajdziemy ją w naszym systemie i dokonamy zwrotu towaru. Nie ma potrzeby posiadania fizycznie dokumentu faktury. 

Czy sklep ma prawo nie przyjąć zwrotu?

Jako sklep stacjonarny, nie mamy obowiązku przyjmowania zwrotów. Mając świadomość w jakiej branży działamy od zawsze umożliwiamy naszym klientom dokonywanie zwrotów zakupionych u nas towarów  ale wynika to z naszej wewnętrznej polityki sprzedaży a nie z obowiązków prawnych.  

Czy mogę wziąć towary na WZ i zapłacić w późniejszym terminie?

Nie, taką możliwość mają jedynie stali klienci, którzy wypracowali sobie u nas kredyt zaufania przez lata współpracy. Istnieje możliwość wzięcia towaru na WZ, ale warunkiem koniecznym jest pozostawienie zaliczki w wysokości nie mniejszej niż wartość odbieranego towaru.

Chciałbym zwrócić towar a nie mam paragonu, czy mogę dokonać zwrotu?

Jeżeli zagubiłeś paragon a potrafisz wskazać datę zakupu towaru oraz jego przybliżoną wartość, możemy spróbować odnaleźć kopię tego paragonu w naszym systemie sprzedażowym. Jeżeli uda nam się tego dokonać to wystarczy, że wypełnisz własnoręcznie oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego a my na podstawie tego oświadczenia dokonamy zwrotu towaru.

Ważne:

- W przypadku wzmożonego ruchu, sprzedawca odmówi szukania w systemie kopii paragonu z uwagi na czasochłonność tej operacji. 

- Wypełniający oświadczenie może zostać wezwany jako świadek w sprawie, jeżeli organy kontrolne zakwestionują lub zdecydują się na sprawdzenie wiarygodności sporządzonego oświadczenia. 

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.